Midsummer(ing)

Det blev en lyckad kväll igår trots att regnet försökte risa! Måste dock erkänna att jag inte alls kände för att fira Midsommar då jag vaknade till spöregn och grå himmel. Kände mej ur form på många sätt och vis. Men självklart skulle jag inte vara en mupp och hoppa denna svenska tradition. Så jag piggade upp mej med en dusch och så Fredagsfika efter det (of course)... det var riktigt roligt att sminka sig till och med för jag hade köpt ny mascara precis innan, Telescopic från L'oreal. Jätte bra!!! Och på väg mot kassan fick jag med mej en very nice ögonskugga, färg brun och gul... oväntat, men den gula nyansen är läcker! Skimrar fint!

Festen hölls i Vinninga och det var mycket trevligt. Vi käkade gott och drack bubbel =) När mörkret och kylan kröp fram letade vi oss innåt och fann det roliga och underhållande spelet SingStar på övervåningen! God, I totally rock! Hahahahaa!! Blev många fina dueller... *fniss*

Tillsist på denna summering, jag har ÄNTLIGEN tagit mej i kragen  och lagt in bilderna. Var busenkelt!

image141

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin