Mina Nya Arbetspolare

Jag har fått nya arbetskamrater. Jag tycker om att umgås med dom på mornarna, undviker dom helst senare under dagen. Det brister lite i kommunikationen, vi pratar inte samma språk. Ibland när jag är på humör berättar jag om mitt liv men jag får ingen direkt respons tillbaka. Vissa dagar får jag dock en snabb revy av deras liv oxå... jag försöker förstå vad det är han säger, min lilla vän, men än så länge kan jag inte tyda mer än piiiip.

Jag skulle heller inte överväga att rekommendera mina nya kompisar till någon annan arbetsplats. Dom gör inte så mycket nytta, sitter mest och tittar på när jag får göra skitjobbet... Fast igår ville en av dom hjälpa. Det gick sådär. Grunderna är ju det första man lär sig på ett nytt arbete, så nej pippifågeln - smutsvattnet stannar i hinken!

Ciao!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Nya arbetskamrater huh?! Fun!
Är det tåstlåtna små rackara som kan påminna lite om... god, what's her face...? Hahahahahaha!
Hoppas du trivs med dom =)
Och som svar på din kommentar, nope, faktiskt inte så mkt framtidstänkande för min del det senaste. Det är nu det har slagit mig att det finns nått som heter PLANERA! =)

Postat av: Mikaela

Inte tåst... of course utan TYST!!!

2007-06-20 @ 15:18:18
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: Karin

hehe så bikbok är ingen favorit?:p

2007-06-20 @ 16:31:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin