Sjönära!

Smärta:  Brännskador på rygg
Njutning:  Mörk choklad med pistage
Tur:  Ledig imorn!
Otur:  Laptopen ej friendly med internet ännu

O'boy... Gud, så härligt det är att slappa ute på sjön! Lapa sol och bara inte göra nånting!
Tyvärr så sitter jag här nu med en krispig rygg. Kände inte hur mycket solen måste stekt min hud. BÄVER! Hatar att bränna mej, händer dock sällan. Jag hade otur idag. Men får man be om lite tur istället så kanske resultatet av helvetet ändå blir pepparkaka till slut. Jag hoppas det.

Har lite fina naturbilder i kameran som jag ville visat. Hade planerat att blogga från min nya kompis... That didn't happen! Jag förstår inte varför allt detta krångel? Va e problemet?!
Fattas tydligen en fil i drivrutinen eftersom jag har Vista... och den filen går inte att ladda hem just nu! Go figure!
Men vi ska prova igen, annars får jag väl vänta ytterligare en dag. Jag kan det här med att vänta. Jag är en mästare på att vänta. Jag gör inget annat än väntar. Fan!! Det skulle ju vara slut på det här med väntan! NY ERA! HALLÅ?!

Well well, mera blogg imorn! Förmodligen sitter jag på exakt samma plats som nu.
Jag kommer nog aldrig kunna surfa från min nya dator. (Jag kör mej negativ inställning från och med nu... då kanske det blir positivt? Minus + minus kan faktiskt vara lika med plus!)

We love you dark continent.
Good Night!


image135

Jag är ej upphovsman till denna bild.
Önskar dock att min ö oxå kunde haft palmer.

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin