Sovmorgons-Onsdag!

Sovmorgon! Mmmm sköööönt!
Har precis tagit en dusch och vad passar bättre än en blogg på det?

Egentligen gillar jag mina tidiga onsdagar bättre men det är allt skönt att kunna vakna i lugn och ro, äta frukost i soffan med NLT och relaxa =)

Om exakt 4 veckor, enligt mitt schema, sitter jag just (kl 11.00)  i en stol på salong Axelsson och ska klippa mej. Bäst att hinna med allt sådant innan Mallis tänkte jag. Har börjat fundera lite nu på vad jag ska ha med mej... väldigt krångligt det här att jag inte vet hur länge jag blir borta.

Vet faktiskt inte än om jag är helt nöjd med håret. Färgen på längderna är inte great, men så är det ju när man haft mörkt hår och går mot ljust... vet oxå att det alltid blir bättre när slingorna smälter ihop med övriga håret. Just nu ser det bara sååå himla nygjort ut! (inte så konstigt...)
Och så är håret väldigt torrt, nackdel med blekning. Och elactiskt när det är blött = vara väldigt försiktig. But that's not a problem, jag är sjukt fixerad vid mitt hår och tar alltid hand om det bra =)
Får "dåligt samvete" när jag plattar det tillexempel eller använder annan mycket hög värme. Och panikventilerar om håret går av eller förstörs på något ställe. Händer dock inte ofta *peppar peppar ta i trä*
Fast nu när jag kammade håret efter dusch lossnade en liten hårtrassel-tuss!! Tror att denna lilla tuss (som säkert bara bestod av ca 5 hårstrån ändå) uppstod redan i måndags på salongen och borde släppt där och då. Blir alltid lite slit på håret när man fixar, tråkigt!

Well well, nog om mitt hårtjat. Kan go on and on om detta i evigheter =)
Nu måste jag ut i REGNET och hämta posten.
Måla om naglarna och sen titta på My name is Earl. Hmmm, hinner säkert inget mer innan det är dags att åka till jobbet. Tacka vet jag bil nu när det är blött väder!!

  Have a good one!
image68


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Ang. funderingar om packning till Mallis. Tänker du ta med din dator?
Det är mitt enda bekymmer... Ska den med, eller inte. Med? Inte?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin