Sweet Sweet Sunday

Hejsan på er!

Sicket väder vi fått!! Underbart!
Ordentlig sovmorgon idag, tror jag gick upp klockan 13.00  =)
Blir så efter en sen utekväll med mycket dans och freak tillsammans med syrran!
Vi hade skit kul! Lagom med folk inne på Kosmo, även om vi hellre shakat inne på Bogrens...

Har inte vart hemma så länge. Åkte direkt från Skövde till mormor och morfar och mumsade jordgubbstårta!
Härligt att sitta ute och gassa i solen, nu är jag dock riktigt gäspig och känner att sängen får sällskap tidigt ikväll. Skönt att komma upp i tid imorn oxå så man hinner känna på dagen lite innan det är dags för arbete.
Jag hoppas det blir en lugn dag trots att det imorn redan är dags för Karneval i Lidköping!
Det är en rolig tid för studenterna... I miss!

SOLEN ska lysa hela veckan enligt Aftonbladet. Jag jobbar eftermiddag hela veckan typ... och på nationaldagen kan ni glömma en blogg! Från 7.00 - 20.30 ska jag slita... bövelen! I'm only doing it for money! Jag kommer tjäna en slant... hihi!

Partypics från gårkvällen langas upp imorn. Ingen ork nu.
Ska checka upp en internetbutik närmast och kanske trycka på beställningsknappen!
Klockan 20.00 är det Hundkoll. Trycker i mej ett par skivor Bosses =) Mumma!

Good Afternoon!

image122

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Asg, trodde du "Hatade" Bogrens =)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin