A Beautiful Day Off

Hej Allihopa!

Idag ska jag träffa Therese och Frida över en fika och tjattra lite.
Frida ska nu i veckan (tror jag) åka till Chicago med sin klass och vi måste
förstås träffas innan dess! Jag är riktigt avis på henne som får åka till USA...
Det vill ju jag med göra!! Men det kommer, du vet ju vad dom säger: Plötsligt händer det!

På tal om USA, jag håller på och kollar på Sideways.
Den är ganska lång och inte jätte rolig så jag delar upp tittandet i omgångar
under dagen. Började direkt efter frukosten, tog en liten paus,
var ute och promenixade en stund och tittade lite till nu när jag kom in.
Borde ha gjort halva filmen nu... Ska försöka hinna färdigt sen medans jag
äter lite mat. Idag blir det stekt citronpepprad kycklingfilé med klyftpotatis och bearnaie sås till.
Måste i alla fall hinna färdig med filmen innan jag åker in till stan
och möter upp tjejerna.

Du kanske undrar varför jag fortsätter kolla om den nu inte är så värst
intressant? Jo förstår du, den är rätt mysig på något sjukt sätt. Jag diggar ju roadmovies
och så vill jag se hur det går för dessa två stackars män...

Later!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin