Beach-Party 2 morrow!

Hejj Fina!

Imorgon är det dags för det berömda Beach-partyt på Kronan!! Ni minns väl vad den kvällen bjöd på för drygt ett år sedan?? SNYGGO bakom bardisken! Blev helt förtrollad... Men det är lääääängesen nu! Hahahahaha! =) Och honom har jag glömt *Kling*
Mitt vanliga problem kvarstår dock - vad ska jag ha på mej? Och vad ska jag hitta på med håret mitt?
Måste styra upp det här idag eftersom jag jobbar imorn och kommer ha panik-bråttom när jag kommer hem!
Bing bång, flaggstång på det... jag hatar att jobba lördagar!! Men förnuftig som jag är så har jag tagit ledigt på söndag och kan därmed tömma flaskorna med gott samvete imorgon kväll =)


På torsdag nästa vecka är det dags för halkkörning!
Alla säger att det är skit kul och det går säkert fint, men helst skulle jag hoppa över det... *Nervös*
Vet ju att jag inte kommer ifrån det på någotvis och dessutom är det ju en jätte bra övning ifall det skulle inträffa något på riktigt. (God forbid!!)

Det blir ingen blogg imorn men kika gärna in igen på söndag,
så ska vi se om jag inte kan få till en Kronan-rapport =)

Rosa Hjärta!



*Wyclef Jean ft. Claudette Or - Dance Like This, Dirty Dancing 2 Havana Nights Soundtrack*
(Mycket bättre än Shakira's version!)



Do your thing:
Postat av: Mika

Jag är inte alls, överhuvudtaget, det minsta lilla avundsjuk på beach partyt!!! Bara så du vet... Jag tycker ju att det var så jävla tråkigt sist!! Vill inte dit för allt i världen...! *KLING* för fan! JÖRGEN på storlien imorn. Jag får sitta på Hörnet medan terroristen är där och titta på när alla är utklädda till Kings & Queens. Och jag måste visst också vara utklädd. Thats sucks... Men hey, I still love Storlien! =)

2007-03-23 @ 21:12:44

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin