Glad Igelkott

Fri som en fjäril   Hej och välkommen till en gladare Emelie än förra gången!

Idag har jag fått vara ledig på min lediga dag.. det känns skönt! Vi tar ett hurra på det, 1...2...3 - HURRA!!
Låg och drog mej i sängen en bra stund innan jag traskade upp och kurade ihop mej i soffan. Där satt jag och käkade frukost medan jag kikade på What about Brian och läste NLT.

Fredagsfika som vanligt när mamma kom hem och efter det en promenix i tråkigt väder á la mars-månad.
Har unnat mej ett skönt fotbad oxå och det gjorde fossingarna glada.

Imorn är det dags för grand finale i Melodifestivalen! Jag hejjar på Måns!!
Tyckte först inte om låten men nu mår jag som en prinsessa varje gång den smeker mina öron =) Just nu faktiskt!
Tror dock att det finns en chans att The Ark tar hem det pga av att dom just är The Ark... trist med sånna självgoda typer! Låten är inte alls lika bra som Cara Mia är heller, så det så!
Sanna Nielsen är inte heller dum men jag röstar inte på den i finalen...

Ha det gott din igelkott!
Pözz Emelie

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin