Halkkörning!

Hej Hopp Flipp Flopp!

Äntligen är halkkörningen avklarad!
Har gått och vart nervig för detta i ett par veckor men det var ju bus-enkelt! =)
Okej kanske inte fullt så enkelt, men det var inte alls så hemskt som jag föreställt mej. Tyckte dock inte att det var så himla kul som alla säger att det är, men den känslan kommer nog senare... När jag tänker på det nu i efterhand så var det nog ganska kul ändå. Äsch, jag vet inte!
Bara uppkörningen kvar nu då... Hihi!!

Imorgon ska jag jobba fast det är min lediga dag, fick nämligen slänga om lite i schemat denna veckan pga halkan... vill ju inte förlora alltför många timmar och dessutom måste jag ju ändå in till stan imorn för att sätta fast mitt nya tandsmycke! Jeeey! Den här gången blir det en liten stjärna i vitt guld.

Har inte så mycket mer att rapportera om idag. Blir sängen tidigt ikväll... jag är redan grusig i ögonen! Det har vart en lång dag med mycket spänningar som släpper nu. Ska sjunka ner i soffan med en kopp te och läsa lite skvaller och bara mysa. Ta hand om er!! Puss och Kram Hallon Banan

Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Kul att Halkan gick så bra! längtar till långfredag och ett återbesök på stadt (hype, ja lär mig aldrig *thihi* Det var längesen ja var där nu... =) Ha det underbart sött!!! Kramar banan

2007-04-02 @ 20:50:03

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin