Premiär!

Hallå, hallå i det fina blå!

Jag har en mysig day off  idag =) Så vad ska jag hitta på med den?
Igårkväll hade jag massa sköna idéer... Sätta på en mysig film direkt när jag klivit upp ur sängen och äta frukost i soffan, ta ett fotbad, fixa naglarna, gå ut och gå, ringa alla "jobbiga" samtal... osv.
Nåja, jag åt en god frukost och mös i soffan (mös? myste?), men ingen film blev det.
Jag har inte fixat naglarna än och inte heller tagit hand om fossingarna (men klockan är ju bara 11.55 - relax!)
Jag tror jag hoppar promenaden idag eftersom jag är rädd om mina ömma vrister, vilket leder mej till telefonsamtalen: Jag har faktiskt betat av hela listan! Systemet, klipptid och Guldvingen...
Dom ringer upp mej runt tio över två, tydligen.

Idag blir det iaf PREMIÄR!
Jag ska strax släpa ut täcke och kudde på altanen och glassa i vårsolen! =)
Jag behöver lite energi inför morgondagen... Halkkörning!

Igår hittade jag äntligen en skål att ha mina flytande lyktor och näckroser i! Wohoo! En fyrkantig till och med! Och dessutom... and this is just getting better and better, så köpte jag den inne på Cervera, därifrån hade jag ju ett presentkort från i julas!

Önska mej lycka till imorgon så hörs vi när jag kommit hem!!

image27
  Pözz!
 Emelie

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin