Sooooooool!

*Tjeniz!*

image19

Det fina vårvädret håller i sig och jag är på strålande humör!
Jag jobbade över 1,5 timma idag och ska jobba 6 timmar extra imorn,
men inget kan förstöra min härliga känsla i kroppen!
Och dessutom kan jag ju ta ledigt en annan dag nu eftersom jag jobbat extra
så mycket nu det sista =) Har redan planerat in ett lämpligt tillfälle! *Fniss*

Träning idag igen. Önskar jag hade mer tid över på fritiden så
att jag kunde lägga in ett eller två extra pass i veckan men med mitt
arbete så förstår du säkert att det blir svårt... Ska iaf börja med Step sen när jag
fått mitt körkort och lättare kan ta mej in till stan på mina TRE LEDIGA
måndagar!! Synd att dom inte börjat med Aerobics här i Lidköping än...

Kanal 5 kastar om sina program hur som helst nuförtiden - det funkar inte för mej egentligen,
men det är väl bara att gilla läget. Så ikväll är det Grey's Anatomy istället för What About Brian!
Och på söndagar har OC tagit över One Tree Hill's tron...

Nu ska jag gå och göra lite nytta och dessutom ha maten klar innan mor o far dyker upp.
Ha de gött och njuuuuuut av solen ordentligt! Samla energi!!
Man måste ta vara på dom små sakerna i vardagen... annars blir livet tråkigt och alltför kort!


 

Pussen <3


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin