2 Maj

Hej Hopp!

Nu är maj kommen och just idag känns det faktiskt
rikitgt somrigt ute. Lite kallt i vinden men löven börjar slå
ut och solen värmer gott!

Som alla fina dagar med sol och värme så börjar jag alltid
tänka på en massa minnen. Pratade nyss med Frida
på msn och "påminde" henne om den där gången för typ
2 år sen i Göteborg när vi hoppade av bussen
vid fel hållplats! Haha, vi skulle göra ett stopp hos hennes farmor tror jag
och fick sätta oss på en liten "klippa" precis brevid vägen och vänta
tills hon kom och hämtade oss.
Väldigt dumt egentligen med tanke på att Fridas
farmor nog inte borde köra bil längre =)
Men det var kul och bilarna som körde förbi måste trott att vi
var utländska turister som campade där ute i ingenstans.
Vi bad oxå upp till himlen om att det inte skulle komma något tåg förbi-svischande
medans vi satt där... lite läskigt med en räls precis brevid!

Jaja, nog om minnen för denna gången.
Måste hoppa på hojjen och styra in mot stan.
Lär bli mycket att göra i eftermiddag på jobbet.

Okej, ett minne till då!
Idag skulle min älskade vän fyllt år.
Nu får hon fira sin födelsedag i himlen bland de mjuka molnen.
Tusen slängkyssar till dej min underbara!!

image65
* Trött och sliten men ändå helt fantastiskt underbar! *

Puss och Kram!!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin