Blast from the past!

Rekord-fort var jag då tillbaka här... hahah. I miss my blogg you know =)

Läste nyss ett meddelande på Lunarstorm från Mikaela... (ja, jag är fortfarande medlem där, so what?)
Hon hade läst min blogg där och hittat en gammalt inlägg om när vi två var i Stockholm för drygt 1 år sedan.
Så jag tog mej tid nu att läsa igenom lite sånt där som man liksom glömt bort på någotvis.
Oy Humbug vad kreativ jag varit i mina dar... man får påminna sig själv ibland om hur kul man är =)
I'm not self-absorbed, right?

Det var en kul trip till Sthlm iallafall... vi hade inte någon vidare tur direkt men allt var på topp ändå!
LOKA över hela Burger King, Cola på dina pommes Mika, hamnade mitt i Soumi-klacken och en kamera med både fullt minne och slut på batterier. Tur att man överlevde!

Nu måste jag soooooooooooooooooova! Hej Då på er!


Get all of your Cohen-y, Cohen-ish Cohen-isms out of your system!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin