Crapy Things Everywhere!

7 arbetstimmar. Det kallar inte jag ledighet! Jag jobbar på ett slaveri. Det är inget café. Inget konditori heller för den delen. Kakhavet är bara en täckmantel för att ingen ska se hur det går till bakom stängda dörrar!
Jag kan nog säga helt ärligt från mitt hjärta att jag inte har det minsta till övers för det där stället.
I can't wait until I'm gone!!

Så där rök den lediga dagen. Men jag reder mej.
Händer det något annat idag då? Ja det gör det faktiskt. Jag ska snart sätta igång med att laga en ny maträtt. Har vart ganska lugnt på den fronten nu ett tag men idag ska det nog bli något riktigt smaskigt!
Ska woka ihop lite grönsaker och blanda i kycklingfilé + cashewnötter. Smaskigt! Fast jag trodde vi hade vanliga naturella nötter hemma men icke sa nicke, det var ju både rostade och saltade! Det får gå för denna gången då!

Ikväll är det träning igen. Men idag blir det gamla vanliga medelpasset... Kan va skönt att få andas lite mellan varven. Högt tempo på intensiven.

Öppnade mejlen nyss och kan du tänka dej vad som dimpit ner i inkorgen?
Mitt presentkort från CDON.COM!! Dra på trissor, det var inte igår precis som jag beställde Comviq Kompis. Jag skulle egentligen fått 200 kr men 100 är ju alltid nåt och dessutom är jag urles på att tjata och gnata om det där presentkortet. Jag tackar för det lilla jag fått nu och håller käft!
Nu blir det nog One Tree Hill inom en snar framtid =)

Jag hade oxå fått ett drinkhäfte från Barskolan. Jeez, ska jag lära mej alla dom på 2 veckor?
No problemo! Jag är ju ett MVG-barn =)

Jag tittar in imorn igen ifall jag får jobba som mitt schema är, alltså ENDAST eftermiddag. Men det ska ni inte ta för givet. Kan ju mycket väl hända att jag blir berövad på min sovmorgon imorn med!
Hej Svej!


image80
Syrran och jag! Mera äventyr snart??

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin