Dagen D

Lördag. 26.e maj. Säger det dej någonting?
Om du heter Emelie, Mikaela eller Nathalie så betyder ovanstående KRONAN-avslutning!!
Lite sorgligt men ack så kul! För denna kvällen kommer alla att vara där och alla kommer vara taggade till 100!

Har nyss vart inne i stan och tjackat lite stuff. Baileys =)
Och nu har jag äntligen köpt mej ett par nya fina träningsskor... ja det blev löpningsskor.
Inte så billiga precis - 1300 spänn!! Men jag prioriterar att ha hälsosamma spiror och nu kan mina benhinnor slänga sig i väggen! Ha! So from now on - Naturen, here I come!

Kortis-blogg idag mina vänner. Har lite på schemat.
Närmast maaaaaat! Gött! Magen skriker!
Sen ut i solen och njuta med kaffe och ny mörk choklad... med bitar av pistage!!
Efter detta börjar karusellen. Måste duscha, sminka, välja kläder och gud vet allt!

Hoppas ni oxå får en underbar lördagskväll!
Syrran - Ta kort på Rosenström!

Kronan-rapport imorgon! Klös!

Do your thing:
Postat av: Karin

mm igår var det verkligen härligt:) ha en fin dag!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin