Don't you bring me down today!

Det är det här ödet. Ödet som alltid ska messa with my head!
The only one who can really get me is my dearest friend Mikaela! And I'm also using english right now because the two of us have a thing...

Hur som helst. Det hela startade med den nya eran. Eran som du säkert inte undgått.
En ny era innebär nya folk och inte tänka på det gamla krafset. Nej, nej, neeej!
Vi två är officiellt ute på marknaden igen och letar kött.

Men på någotvis kommer ödet i vägen hela tiden!!

I måndags på väg ut från step'en... ser *hmhmhmh* i gymmet och strax brevid en kille som är knasigt lik Humlan.
Insider-info för er som inte känner Emelie: Humlan, Toblerone, Trey, Blegarkungen, Knuffis... allihop finurliga smeknamn på killar som påverkat oss genom åren under gymnasietiden. God, I really miss rasthallen!!
Anyway, håret står på ända och jag har hela Niagra fallen i fejjan så jag tittar snabbt bort, pyser ut genom dörren och hoppas av hela mitt hjärta att det inte var han! Humlan alltså.
Inte för att jag bryr mej om hur jag såg ut... jag bryr mej mycket lite om hur han tycker att jag ser ut... KLING! (Oxå ett intert skämt som grabbarna i min lilla "underbara" klass från högstadiet kom på... Sjuk humor, men kul!)

Tycker synd om mej själv som plågas av ödet over and over och söker sympati hos Mika.
Det går sådär...
Tar nya tag i livet, men bara för att falla hårt igen. Och denna gång är det verkligen stenhård asfalt vi pratar om!
Återigen F&S-relaterat, dock inte inne i lokalerna. På väg hem... har precis backat ut bilen och kommit iväg. Ser en kille gå på högersida. Inget konstigt. Kommer närmre - TREY! What? This can't be happening! Trey... var det Trey? Var det verkligen Trey som gick där? Nej, jo det kan ha vart han. Tänk om det var han! Hjälp!! Honom har jag ju inte sett på år och dar känns det som! Why Noooooow?

Trey är förstås oxå ett smeknamn. Påhittat mitt under festligheterna inne i dimman på Stadt. Killen är grymt lik Ryans brorsa! Och dessutom so damn hot! (Varför släppte jag honom?? Okej, ingen idé att muppa över det förflutna... när jag börjar tänka på allt som vart och kunde vart blir jag galen! Jag maler och maler tills mitt egna huvud inte längre orkar mer! Det är galet!) 
Så var det Trey som gick där på högersida? I don't know. Jag har funderat så många gånger på ifall jag verkligen skulle känna igen honom eller inte. Det var ju ett bra tag sen nu... Men jag tror att det var han. Jag tror det.

Skakar av mej dessa flashbacks. Det kommer finnas hinder på vägen. Det är jag medveten om. Men den nya eran håller mej i handen. Ödet ska man inte leka med... vi har haft våra fighter =) Men kom ihåg: Don't you bring me down today!

Dags att slagga. Very important day coming up... GÖTEBORG! Jag inne på BikBok - Ah, it's heaven!

image115
image114
Jag ska jobba där en dag! =) Ultimata BikBok-tjejen!


SOLONG!


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hejsan tjejen! Ibland möter man dessa speciella killar som på något sätt har format ens liv lite... det händer ganska ofta att jag ser någon som jag mött ute på stadt eller på någon gammal förfest...det kan oxå vara pinsamt =/ Men jag tror du och mika känner det hela lite värre liksom, det finns ju "de" som har sårat lite och jag vill bara att du ska veta att jag finns & förstår. även om jag ibland inte riktigt "hänger med på smeknamnen" *ler* Du är en ängel och jag är glad att vi är vänner! Ha en fin dag i goa gbg! Shoppa loss tjejen!! loves tess <3

2007-06-01 @ 15:52:54
Postat av: Mikaela

Honey, what do u meen? Tycker du inte att du får tillräckligt med sympati från mig? I'm such a bad friend! I'm gonna "shape up". Sorry! Puss!!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin