F.A.N.tastiskt!

Jag är verkligen beroende av vädret. Utan sol är jag en groda! En groda utan ben... hopplös.
Usch! Som vanligt ringde telefonen klockan 7.00 oxå och det är ju ett härligt sätt att vakna på. Don't you think?
Jag börjar bli ordentligt fed up på det här tramset med mitt jobb nu... Aldrig får man vara ledig - FANtastiskt!

Jobba alltså mellan 13.15 - 17.00. Längre kan jag inte eftersom jag bokat step-passet.
Aldrig nånsin har träning känts så underbart som en dag som denna!

Härnäst: Surfar in på 
Barskolan och checkar grupp 3's bilder.
Snart är det VI! Det börjar kännas verkligt, men ändå är allt så långt borta! Is it really happening?

Ha en bra dag!


Do your thing:
Postat av: Karin

åå härligt! jag vill också shoppa:)

Postat av: Mikaela

Din chef är ett MONSTER!!!
Barskolan, Jag är redan nervös! But we're gonna have a blast! =)

2007-05-28 @ 20:01:36
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: lejla

Jo precis, går faktiskt i sveriges bästa lag(A)
Roligt att höra, varför tog det slt så fort då?

2007-05-28 @ 21:13:29
URL: http://lejlaa.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin