Gäsp!

Jobba, jobba, jobba.
Vilken värdelös vecka...

Marknadsdag. Massor av folk leder till massor att göra. Men idag var vi sju stycken som jobbade och allt flöt på bra. Önskar jag kunde få vara ledig nu resterande dagar men så är inte fallet.
Fast nu är det bara två dagar kvar... Sen får jag pusta ut!

Efter jobbet, alltså halv sju, träffade jag Mikaela. Hon satt så snällt och väntade på mej vid torget...  Vi promenerade till Birgers och köpte ice cream!
Yummie!! Dom hade yoghurtglass med honung och nötter! *Sweet*
Kul att träffa "vanliga" Mika och snacka minnen, lite Storlien oxå but that's okey =)
Imorn är det tänkt att vi ska hänga med Natta oxå. Hoppas vi kan hitta på något skojsigt och att jag inte är altför seeeeeeeeg, som just nu!

I onsdags började en ny serie på tv3 om Pussycat Dolls. Planerade att se den men orkade inte. Funderade på att spela in istället men äsch, gick ju i repris idag. Men det var klockan sju... så jag bad mamma och pappa att sätta på rec. Piece a cake! Kan man tycka...
Hade dock vart mycket enklare för mej att titta på det inspelade nu om boxern faktiskt varit på! Skrutt!
Funny? Not so much!
Men jag får väl nöja mej med att titta på del nr 2 nästa vecka istället.

22.08 och jag vill krypa ner i soffan och titta på något bra på tv.
Finns inte så mycket att välja på, fast jag ar iofs inte sett My Name Is Earl ännu =) Jeeey!
Höres alla glada!

Do your thing:
Postat av: Ellen

jag vet att de e nu på sön. skrev fel.. men de är bara därför ja redan har sett d avsnittet :) hihi


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin