hajj på dajj!

Måndag. Jag är fortfarande ledig. Men ska förmodligen jobba på fredag nu istället.
Damn. Fredagar som är heliga för mej! Dock var det mitt egna val. Kunde sagt nej.
Men jag hatar att vara en sån person. Jag vill gärna hjälpa. Och dessutom behöver jag cashen! Inte så många timmar heller... bara fram till 12.00!

Nog om mitt arbete!
Har hunit med lite iallafall utav det som ska fixas idag.

1. Goooood frukost i soffan med NLT och tv.n påslagen.
    Kikade halvt om halvt på Smallville under tiden jag läste och mumsade.
    Vet inte varför jag tittar på den serien ibland. Inte så bra men på något sätt vill
    man veta hur det går för Clark och Lana...

2. Lite surfning på nätet. Checkade läget, kollade mejl, läste lite bloggar...
    tjötade med Tess på msn och en ny snubbe från min grupp i sommar!
    (Barskolan alltså!)

3. Tappade upp ett fotbad. Filade naglarna under tiden.
    Måste måla dom strax.

4. Bäddade sängen.

5. Sitter här framför datorn igen. Bloggar och pratar snabbt med sis.
    Kurrar friskt i magen. Går och lagar mat.
    Måste städa ur min skål med ljuslyktor. Det simmar något kletigt i vattnet nu... Eewww!

I eftermiddag blir det äntligen ett step-pass!! I hope I can keep up!
Later!!


image101
Jag hemma hos Nathalie innan Kronan för ett tag sedan!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin