Här är jag! Livs levande!

image76


Jag överlevde intensiv-passet igårkväll. Nog var det det svettigt värre but isn't that the point?
Känner att min blogg igår inte var så skoj and I'm sorry for that.
Gör ett skojigare försök idag, inte för att det finns så mycket att säga...

Något som jag tjatat om många gånger nu är att jag längtar sjukt mycket till sommaren!
Den är ju på g men det är inte läge för kjol och linne på stan om man säger så.
I'd say, give it a month!

Nu är regnet nära oxå. Fan! Idag vill jag verkligen cykla till jobbet!
Ånej, nu regnar det!
Önskar jag hade en egen bil i dessa lägen så man inte behövde planera när man vill ta bilen till jobbet.

Jag har iaf skärpt mej sen igår. Idag till exempel mös jag med frukosten i soffan (som vanligt när jag har sovmorgon) och satte i en OC-skiva i dvd-spelaren. Jag har börjat om från början i tröst på One Tree Hill.
Det var ett tag sedan dock så nu är jag framme vid The Third Wheel. Nästa avsnitt är det då dom åker till Palm Springs med Oliver - som btw är en riktig skitstövel! Honom önskar jag att jag kunde klippa bort!
Men det avsnittet är roligt! Ta bara Seth's comment om Smurfarna:
Dude, do you know how tall they were?
Three apples... Three apples.
(Med fånig röst)
Hahaha, it's hilarious!

Varför går tiden så fort när man sitter vid datorn?
Det kvittar vad man gör i princip. Innan jag klev in här till exempel så läste jag lite andra bloggar,
kollade mejlen (just de ja, ska ju mejla dej syrran! Coming up next!), var inne på blocket och kollade lite löst på Gbg-lägenheter (man är ju nyfiken) och vips så är det snart dags att åka till jobbet.
Hmm, jag som hade massa tid på mej när jag gick upp halv nio!
Äsch, det gör inte så mycket om tiden springer iväg idag för imorgon är jag ledig!! Jippi!
Det blir ju visserligen en till heldag nästa vecka men det är lika bra att ta all skit i ett svep. Nästa vecka är min hat-vecka på schemat! Men den är snart gjord! Kanske byter bort en av helgdagarna oxå nu när jag fått lite extra timmar... Får se vad jag hittar på.

Nä, om jag skulle ta och skriva det där receptet då till sis och sedan skriva in lite mer egna.
Måste mejka mej innan jobbet och ta in posten oxå.

Regnet har upphört...
Va är det sant? Är solen påväg tillbaka?
Njut av dessa fina naturbilder från semestern i somras! Samma vy fast vid olika tidpunkter på kvällen!
Åh sommar, jag säger då det!

image77

image78

image79


Underbara Tisdag! Ta hand om dej!
Puss och Kram!

Do your thing:
Postat av: Jörgen

Vilken Cafékedja tycker du är bäst??

Postat av: Mikaela

Den kommentaren av Seth är sjukt kul!!

2007-05-09 @ 10:25:23
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin