Jag är en Chokladokrat!

Hej Allihopa!

image81

Jag har sovmorgon!! Fantastiskt! Eller hur?
Jag sov gott oxå utan oro i kroppen över att telefonens hemska signaler skulle väcka mej
och skaka om tillvaron. Idag vid frukosten jurade jag i soffan och tittade på "The Links" som jag berättade igår... Three Apples., ni vet! So much fun!

Klasslista från Barskolan bland mejlen idag. Jag kände bara igen ett namn. Mikaelas. Haha!
Nej faktiskt ett namn till, Lood... men bara för att jag pratat med honom en gång på msn typ =)

Chokladokrat, ja enligt Karamellkungen är det precis vad jag är. Och dom har så rätt!

Chokladokrater är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har hjärnkoll på vad som är bäst, rätt och finast, oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.

Surfa in på
www.karamellkungen.se du oxå och se hur din godispåse talar om vem du är!
Frågorna du får svara på kan vara roliga, but it's all about vilka bitar du plockar i påsen som avslöjar dej! =)

Oh my, nu kom ett till mejl från Barskolan... flyginfo och annat smått o gott. Shit! Nu börjar jag bli nervös!
Fast än är det ett tag kvar. Två grupper är nu färdigutbildade, den tredje håller på just nu! Kolla gärna in hur kul vi kommer att ha det under "Bilder" på www.barskolan.net

När det ändå blev en hel portal av min blogg idag kan vi ju fortsätta på det konceptet.
Aftonbladet tipsade häromdagen oss vanliga att besöka Sveriges i särklass roligaste bloggare...
- Henrik Schyffert!
Vilket jag naturligtvis gjorde och fann att han faktiskt är en lirare på det här med skratt. Men, as a bloggare myself, så vet jag att alla har sina up's and down's. Alla inlägg framkallar inte stora leénden men bloggen är värd att bevaka! http://henrikschyffert.blogspot.com

Tror ni jag kommer att göra någon nytta innan jag ska iväg till jobbet?
Inte jag heller *fnitter*, but that's the beauty of it!
Peace and Understanding!


Ps: Jag förstorade texten lite. Ytte-pytte förut men nu är det lättare läsa hoppas jag!
Vad tycker ni? Lagom nu?

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Jag blev också en chokladokrat...
Sen visa testet att jag är en egoistiskt, åpen person som inte vill förändra mig. (mitt godis-beteende alltså)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin