Pretty in pink!

Party in a few hours! Yeehaaa!

image42










Sitter här med nymålade naglar. Rosa idag.
Ser ut som karameller!
Karameller ja, imorn/på måndag börjar mitt nya liv utan godis och fika! För typ sjuttioelfte gången nu i och för sig men det viktigaste är att man försöker. Eller hur?
Denna gången kommer det att gå! Jag lovar!
Klart jag kommer äta lite godis ibland, men det kommer verkligen bara att bli IBLAND!

Party-outfiten som jag provade igår satt som smäck!
Pratade med Natta både idag och igårkväll om hur vi ska fixa håren. Jag tror jag kör på tokigt våffel! Hahah! Är det Eurodisco-fever så är det... Det kommer vara sjukt bra låtar ikväll!
Jag ska sätta på en gammal party-skiva med mycket mums på sen när jag sminkar mej =)

Både Hockey och Schlager ikväll.
Mina grabbar MÅSTE vinna över "Kannadickerna"!
Men det vore såklart trevligt om The Ark oxå tar hem segern i Finland.
Upp till bevis nu, självgoda spillevinken!

Jag har lite att fixa iordning.
Dyker upp både rapport och bilder imorgon.
Fast jag kan nog bara lova pics från mobilen. Min digi krånglar fortfarande. Jag tror att kabeln som man sätter i datorn har pajat. Men jag vet inte hur. Något fel är det.

image82

Disco-Kramar!!


Do your thing:
Postat av: Karin

vad roligt:) ha en fin söndag!

Postat av: Erika

Du hamnar på aktiva listan om du har många besökare!
Ska jag vara ärlig så vet jag inte heller hur man får många besökare, mina unika besökare bara ökar hela tiden, helt otroligt! Men de tipset jag kan ge dig som funkade för mig är att kommentera mycket bloggar på aktiva listan, aktiva listan der du på blogg.se startsida. Sen så är ju en blogg bra om man inte bara skriver om mode hela tiden utan varierar sig lite!
Hoppas att du får flera besökare!
Kraam!

2007-05-13 @ 12:58:27
URL: http://misserikah.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin