Sommarstråle!!

Tjosan!
Nyss inkommen från min favoritsyssla... sitta ute i solen och glassa! Aah med Aftonbladet, kaffe och en skål yoghurt-glass med skogsbär i handen ser jag endast ett ord på den blå himlen - NJUTA!!
Det känns göttigt att kunna sitta ute i linne och ändå bli överhettad. Fasiken, vad skönt det blir när den riktiga sommaren är här och man kan ligga i bikini och halvslumra medans solen värmer och piggar upp huden! Kan man annat än känna sig som en fräsch kalaspingla? Nej jag tror inte det. Sommaren är BÄST!

Lovade min peep Mikaela igår att jag skulle slänga upp lite minnen här om oss två och jag har sannerligen ett par att välja mellan om man säger så =) Men vad säger 1000 ord när jag har dessa bilder att bjussa på?

   
 

Vi börjar väl med Happy Place då eftersom jag ändå halvt om halvt bor där... och för er som inte känner till våra interna skämt så skvallrar alltså bild nr 1 om Kronan-hyss! Jag och Mikaela började en gång i tiderna med att skriva OC-citat på våra armar inför en utekväll i Vara. Nu i efterhand kan man fråga sig vem av oss som kom på idén och varför? Men en tradition är en tradition och sånna bryter man inte! Kanske är mitt bästa "I'm not that dumb. Just shallow!"

Bild nr 2, oxå Kronan och denna bilden fick hänga på bara för att jag tycker att jag är värd ett V.I.P-kort!
Jag menar jag är alltid där, jag dansar alltid snyggast och jag raggar bäst i baren! Vad mer kan dom begära?

Okej, over to this crazy bitch! Bild nr 3 - Jag och Mikaela har nog rekord i sena utekvällar på Stadt i Lidköping! Hahahaha, vi var beroende ett tag! Just denna kvällen var vi taggade till max och hade en grym förfest för oss själva - what else can I say... vi festar hårt och Mikas säng höll inte måttet helt enkelt. Vi hoppade och dansade så att hela rummet skakade när vi plötsligt hör ett brak! Himmel och pannkaka, Mikaela djupdyker i sängen och hittar en trasig bräda... har nog aldrig skrattat så mycket när jag vart full som då! Hysteriskt kul! För oss som var där alltså =)

Nummer 4 är en annan rolig Stadt-historia. Bilden är tagen inne på en av toaletterna. Man kan säga att vi kind of fortsatte festandet där inne i någon halv timme sisådär, sen kom det nämligen en vakt och knackade på dörren och vi kissade på oss... (kunde ha gjort) Vi förde visst oväsen med vårat kväkande! Hahahah, jag ber er inte att förstå. Men jag fnissade friskt igår när jag hittade dom gamla videoklippen i min Ericsson-telefon!

Sista bilden för idag, nr 5. Jag, Mikaela och Tess! Det var en jätte rolig kväll på... STADT! Tänka sig va? =)
Vi partade för fulla muggar och hade disco hemma i Mikaelas rum! (Vart annars?)
Vi var nämligen väldigt kreativa och ordnade eget blink blink med hjälp av lamp-knappen på väggen.
Saknar våra fester ihop tjejer!! We keep saying that nothing's changed but in reality our safe world is up side down and from now on everything is different. Men förändring behöver inte innebära dåligt, bara annorlunda!



Gaaaah! Jag har suttit och försökt hitta vad Enrique Inglesias nya låt heter men jag får ingen respons alls från den här dumma cyber-världen! Kan någon hjälpa mej? Mitt tålamod kommer inte från Moder Jord...

Nu har jag iaf börjat att riva bland mina kläder. Men det är typ inte lönt att bry sig. Ingenting har blivit bättre. Och är det förresten rättvist att en tjej bara har en garderob i sitt rum? No, no no NO! Nu ligger mina bikinis fortfande kvar på sängen i en hög!!!
Jag har oxå flera saker som jag borde göra idag. Varför räcker inte tiden till??
Jag ska finslipa mina klor tillexempel och jag ljuger banne mej inte när jag säger att det är ett heltidsjobb att ha vackra långa naglar! Det är nästan så man inte orkar... nästan alltså!
Och hur längesen var det inte nu som jag skrev in recept i min lilla svarta bok?

Ikväll blir det oxå Kycklingpaj och nu känner jag verkligen att jag måste hjälpa mamsen med maten.
De andra gångerna nu det sista som jag sagt det så har det råkat komma annat i vägen.. like sitting here and do a blogg! Kom ihåg - jag gör det här för eran skull! Okej, mest för min! Men jag är ingen EGOGIRL!
Jo det är jag, sluta ljug Emelie!! Men jag står iallafall med båda fötterna på jorden och här tänker jag stå ett tag framöver! =) Puss på er lurvtussar!

PS: igår hittade jag världens finaste lilla kattungeBlocket! Den skrek efter mej!! Jag lovar! Ett underbart knyte på 4 veckor med en otrolig pälskvalité! Brun mitted... Åh en prinsessa! Min prinsessa! Men det är inte läge för en kissekatt nu och jag gråter några droppar. Imorgon har jag nog fått ihop till en flod. Du kan komma förbi och ta en simtur om du vill. Jag har hört att det ger bra motion.

Klös!

Do your thing:
Postat av: Mika

fy bubblan o satan i gatan vilken blogg. Sånt där ÄLSKAR jag att läsa... Haha, vi har allt haft roliga förfester i drömstan huh...

2007-05-05 @ 18:03:09

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin