Step Up!

God, I am impressed! Över mej själv alltså! Det är dags att introducera Miss Jordnära med Sessan nu... en kombo som jag tror kommer funka finfint!
It's a part of the hole new era-thing...

Hängde med riktigt bra på step'en och det var skit kul idag igen!
Men nästa måndag kan jag ju inte.. blä! Jag jobbar kom jag på nu! Fasen!
Gud vad tråkigt, nu blev jag depp! *Snyft*

Nä du, nu ska jag slänga mej i sängen och mysa! Tända mina fina lyktor... köpte förresten de där på Elins! Fanns bara 4 kvar - Puh! Där hade jag tur!


 


Dags att slänga i en till omgång slingor i håret... Men jag är så velig! Vet inte om jag passar bäst i mörkt eller ljust hår! Roligare att gå mot blond såklart på sommaren, men den där mörka intensiva kaffe-färgen är läcker!!


image108
Tess och Jag!

image111
Natta och Jag!


* Vad tycker du?? *

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Brunett... it's "girlylicious"

Postat av: lejla

jaha okej, Ja men dt förstår jag! Joo det är riktigt skojj!

2007-05-29 @ 15:05:00
URL: http://lejlaa.blogg.se
Postat av: Lisa- Lisaplace.blogg.se

Såg att du hade tränat cheerleading!:)
Sjukt roligt!
Jag själv går på cheerleading,och brinner verkligen för det!
Vilket lag och vilken klass tränade du i?

2007-05-29 @ 15:27:32
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Tessan fr karlstad

Jag tycker du är snyggast i mörkt hår...men vad vet jag =0) Ha det nice tjejen, vi syns snart!! Pussis

2007-05-30 @ 11:09:44
Postat av: Karin

fina bilder:)
jaa bara två dagar kvar nu! du får fotsätta läsa min blogg när jag kommer hem igen:)

2007-05-30 @ 11:10:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin