Sunday!

Soldag eller Söndag - You pick! Vilket som funkar för mej idag.
Härliga söndagar. Dagar då man inte behöver göra något utan bara kan slöa med gott samvete!
Fast jag har förstås inte slöat många timmar idag. Är "klar" med garderoben nu tror jag... lite bättre och bikinisarna har en egen plats i lådan längst ner. Det är fortfarande trångt och otillräckligt med plats men klagan är som en gungstol - du kommer ingen vart med den!

Jag och Nathalie hade dagen öppen, skulle höras av. Men nu vet jag inte vart den lilla filuren håller hus =)
Har iaf vart inne i stan en sväng nyss och närmast väntar Söndagsfikan. Många fikor här om kring tänker du nu, men två i veckan tycker jag minsann att man är värd och dessutom betyder inte fika alltid massa onyttigt! Och höjdpunkten är ju Fredags, den slår inget!
Idag ska jag dock lyxa till Söndagsbilagan med en bär- och fruktsallad + en klick vaniljglass *Mumma*
Synd att solen inte är lika stark idag som igår men det är ändå härligt att sitta ute!

Kan du förresten gissa vad som strömmar ut från högtalarna hos mej nu?
(Okej, bara den ena eftersom den andra mystiskt nog är alldeles tyst!)
Enrique Inglesias - Do you know (The ping pong song) såklart!! Hahahahaha, hörde den på radion imorses och vanligtvis tycker jag inte om smörklicken Enrique men ibland briljerar även han med en och annan hit =)

Jag hoppas att kanal 5 börjar sända One Tree Hill snart igen! Jag börjar verkligen längta efter mina vänner och behöver deras trubbel att vältra mej i =) Är mycket, mycket sugen på att köpa box nr 3 men 500 spänn känns som ett brännmärke i plånboken just nu. Jag har ju siktet på en laptop du vet... Och dessutom finns Scrubs säsong 4 och 5 nu på dvd!! Damn it! Varför föddes inte jag till en brat??? 
Skojja! En sån vill jag inte va, men lite mera cash i sparbössan skulle inte sitta fel.

Hoppas du har en skön dag! Har du bestämt än om det är en soldag eller en vanlig söndag? =)
Pözz!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin