Va gör man? Joo, man hittar på en egen tävling!


Men Heeeeeeeeeeeeej Fredag!

Trevligt att träffas. Vad har du gjort idag? Gett många människor lugn o ro, happiness och delat ut regn? Jaha, låter vettigt. Utom regnet... Vad jag själv hittat på? Jooo jag har vart inne i stan på förmiddagen. Kom iväg redan strax efter klockan tio faktiskt. (Det finns en första gång för allting!)

Köpte en ny adventstjärna som jag tänker hänga upp alldeles nu. Sprang på N och gjorde upp planer för imorn! Modellfotona you know  ;)  Vad har jag mer gjort? Käkat kinamat! MUMS!! Jag tänker skippa träningen idag... snyft, det är alltid Steppen som blir lidande! Men jag har rethosta. Vill inte riskera nåt. Dessutom har jag en del att pyssla med här hemma.  Ha de gott vänner och njut av helgen!!


Alla klänningar var... eh, inte min stil idag. Så jag bestämmer här och nu att ni får rösta på Veckans Hår istället! Bra va?  :)  Min favorit kan nog alla gissa - Miss Simpson! Vilket barr tycker du bäst om?

image651

Do your thing:
Postat av: alexandra

ja det är kul, men tyvärr kan jag inte speciellt mkt :P

Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) ja faktiskt din då?

2007-11-30 @ 16:25:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anna

Åh jag vill också äta kinamat! =P

Hoppas att du haft en bra kväll!
Kram

2007-11-30 @ 22:47:28
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Estelle

Sista va söt

2007-12-04 @ 17:48:43
URL: http://estelles.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin