Hemma men med ont i magen... Buhu!

Back home... ligger i sängen o väntar på Idol-resultatet. Är både trött och har ont i magen. Ingen bra prognos för en sen fredagskväll alltså. Vill helst krypa under täcket. Men det var ju inte sånna shitty things som inlägget skulle handla om. Det har vart jätte mysigt att träffa min fina kompis!! Se hur hon har det på skolan o så...

178038-542  178038-543

Jag fotade ett par riktigt fina kort! Men dom kräver full uppmärksamhet. Jag bjuder därför på dom imorgon. Hoppas kvällen är fin! Puss hej!


PS!
I need some help. Vilken version av Photoshop ska man ha? Vad är det senaste? Tacksam för tips!!  :)


Do your thing:
Postat av: Carolita

Åh bor du nära Västervik? Var där en sommar när det var visfestival. Hur mysig stad som helst!

Postat av: Emelie

Ja man är ju verkligen det! Jag ska få säsong ett som sagt men det verkar dröja tyvärr :/ Men till nästa helg iallafall! ^^
Hoppas du får en bra helg!

2007-10-27 @ 00:41:11
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Karin

haha det var SJUKT kul igår:)

2007-10-27 @ 10:49:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin