♥ Alldeles snart TRÄNING!

Känns ju mupp egentligen att åka till Friskis när det är såhär fint väder ute!! Men dansen är rolig och dessutom är det super skönt när man kommer hem och sjunker ner i soffan med en skål Crunchy + filmjölk =)

Bumbi och jag hade en mysig stund inne i staden. Vi hälsade på mamma på jobbet först och sen lunkade vi runt i den lummiga delen av Framnäs-området. Idag har den lilla knotten varit helt underbar!! Så mysig o go! Missförstå mej inte, det är hon jämt!, men idag slapp jag hennes trots-ålder-tjafs... Det vill säga bitas, skälla och agera som om hennes öron är immuna mot ordet NEJ! Kan vara lite jobbigt annars så där =) Hahahaaa!

Nu ska jag unna mej några minuter i solen. Lägga sig i soffan ute på altanen och blunda! Mmmmm, NJUTA!!!!!!

Pussen*

Do your thing:
Postat av: Linda

Nejnjag har inte läst hennes blogg, eller ja var in och såg det översta inlägget att hon bad om ursäkt för hon hade sagt vem som vann så jag vågade inte gå längre ner på sidan så jag klarade mig haha

Postat av: Felicia

tack för kommentaren ;)

2007-09-11 @ 19:03:57
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: Karin

tac det gick suuuperbra:p haft en fin kväll?

2007-09-11 @ 22:58:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

vi hade sol stora delar av dagen men när jag var ute o sprang så var det regn i luften.men det är ju bara skönt.
kram!

2007-09-11 @ 23:54:04
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin