♥ Fina lilla dagen

Hej Alla Filurer!
Idag har jag vart ute i solen och busat med Enza typ hela dagen känns det som, puh!
Hon fick världens frispel förut och for runt som om hon hade eld i baken... jag kunde inte hålla mej för skratt. Ibland är hon bara så rolig =) Som tur är blev hon onormalt trött av detta beteende och slängde sig själv i en hög på golvet direkt när vi kom in igen. Nästa gång hon vaknar ska vi åka in till stan och strosa runt lite.

Därför har ju nu när hon sussar passat på att förbereda maten så att jag ska hinna ha den färdig när mams o paps dyker upp. Skalat potatis och skärt lök (eller skurit kanske? Vad vet jag? =) När vi kommer hem från stadsbesöket kommer hon vara trött igen o somna, då kan jag steka kycklingen och fixa klart middagen! Hehe! Man får planera lite som du ser när man är med valp ;)

Annars då? Jo, jag såg musikvideon till Pussycat's "I don't need a man" under frukosten. Funderade lite och kom fram till att dom är ganska många brudar i den där gruppen. Och numera är dom väl en till? Jag fatta inte riktigt det där... ska hon den nya som vann tävlingen vara med på riktigt nu i gruppen? För gott? Hon hade ju barn o allt... ensamstående? Well, hur hon isåfall ska klara det där livet är upp till henne! =) Hur som helst så diggar jag Dollsen! Nicole är juuu superfin oxå!! Speciellt i den här videon (Buttons)!! Vilket hår! Alla töser'a har ju iofs långt fint hår men...  =P





Hoppas ni mår braaaaa!
Pözz Pözzz!

Do your thing:
Postat av: Helena

Eller hur. Undrar om de är kompisar nu, men de var säkert bara på samma fest!

Postat av: anna

åh thanks babe för chokladtipset..ska kolla efter den på willys nästa gång jag är i skövde =)
kram!

2007-09-06 @ 14:31:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Karin

haha ja SKREK
hoppas du har en fin dag:)

2007-09-06 @ 15:37:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Egoina

ja.. dom är sjukt många egentligen :P

2007-09-06 @ 16:27:25
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Lillefot

Ja, usch.. känns skitsegt just nu. Men jag hoppas att det löser sig. Hur har du det? Hur fördriver du tiden om dagarna, förresten? Jobb? Skola? Soft liv? Låter som du haft en mysig dag för övrigt =)

2007-09-06 @ 19:24:39
URL: http://solkyss.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin