♥ Goodbye My Lover, Goodbye My Friend...

... You have been the one.
You have been the one for me.

Men nu är jag kääääär i en annan!!


Nya Kärleken!!
Ser tyvärr lite sleten ut på kortet, don't know why... Men den är sketa snygg! Kolla in min dunboll! Mmmm myspys!

image350


Gamla ex-kexet!
Eftersom F tappat sitt smycke (våra komposmycken från Lisse) så får mitt gå i graven med mobben! Dom hör ihop helt enkelt. Vore skam att skilja dom åt!

image351



   Imorgon ska jag även starta upp min gamla följeslagare (k700i),
och slänga över lite teman och mojs... Ericsson sins emellan! =) Hahahaaaa!
 
Good Night and Sleep Tight!


Do your thing:
Postat av: Linda

haha gör du, vad roligt;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin