♥ LördagsGodis!


Helluuuuu  Beautiful!
Idag har vi lite mulet väder här i Lich. Trööööökigt! Hade sett fram emot en stol i solen med kaffe i ena handen och Aftonbladet's Härligt Hemma i den andra. Förhoppningsvis klarnar det upp... Hur som helst, ska in till stan en snabbis. Efter detta ska vi fika och igår smugglade jag ner dom där kanel och vaniljbullarna som
Karin rekommenderade i korgen... Kommer inte ihåg namnet. Men jag hoppas dom ät ätliga =)

Blink for now...

image342


Do your thing:
Postat av: Lillefot

I see, då är vi två som är redo för världen. Får se vad jag gör av det bara.
Ha en mysig dag. Det ser ut som solen faktiskt är på ingång nu så kaffet och aftonblandet kanske blir aktuellt ändå ;) Ha det bra tjejen! Kram!

Postat av: Mikaela

Konstigt att det är tråkigt i Lich =)
Jeg skjønner ikke hva du gör der nede... =)
KOM HIIIT!!

2007-09-08 @ 16:44:35
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: anna

låter som en myslördag för din del..mmm har både Hemmatidningen och expressens motsvarighet här brevid..ska drömma om vardagsrum och badrum jag =)
kram!

2007-09-08 @ 16:58:47
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin