♥ Mobil på inkallning!

Jag gjorde ett val... Tänka sig. Emelie tog sig i kragen för första gången sen hemkomsten, typ... Well, va faan. Det är ju bara en mobil. Hur som haver, det blev en W660i!! Åkte in till OnOff tidigare och kikade. Har bara vart hos El-Giganten förut. Här hade dom båda färgerna så jag stod en bra stund och velade. Men tillslut fick jag nog och drog lott... Nääää det gjorde jag förstås inte =) Jag gjorde ett val. Åkte hem och klickade hem den på internet istället. Förhoppningsvis kommer den nu i dagarna då! Tjoooohooooo!! Säger inte vilken färg - Surprise, surprise!!

Det är fortfarande grått ute. Jag är ingen aktiv person idag. Planerar min kväll såhär:

Nu:
Måla sista touchen på naglarna, eftersom jag inte hann igår... (jag är sämst, jag vet)
Sen:
Sätta i sista skivan av Roswell och titta på extramaterialet, medans lacket torkar!
Sen nr 2:
Börja glutta på säsong 1? (fel ordning but who pays attention?)
Sen nr 3:
Förflytta mej från säng till soffa, läsa Aftonbladet och mumsa Crunchy.

Senare: Antagligen göra ett svep till på internet, checka läget här med er, logga in på Face, magaluf och så lite annan allmän skit som numera hör till vardagen. Knarkar säkert ett till avsnitt av Roswell oxå innan ögonen faller ihop och jag somnar med tv.n på... bara för att vakna med ett ryck 20 minuter senare! *Usch, hemska tanke!*

image345

Pözz Sweeties!


Do your thing:
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild :)

Postat av: Karin

det är dte:)
nope 19 spänn på vero moda;) hee

2007-09-10 @ 19:14:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

hihi ja jag tyckte det var en kul grej att göra en liten version av mig själv sittandes på lap topen..ska ju vara tvärtom =)
massa kram!

2007-09-10 @ 19:17:51
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Egoina

söt bild :)

2007-09-10 @ 22:36:25
URL: http://egoina.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin