♥ TACK!

Tack Anna som hjälpte mej att klura ut större-profilbild-s problemet!! Underbart!
Vet inte om min bild får stanna kvar än men jag tycker den är rätt söt på nåt sätt...
ett flummigt jag =) Får vara tills jag hittar ett bättre helt enkelt.

Har suttit hela kvällen med Facebook nu, hahahaha! Skulle lagt mej o sovit tidigt tänkte jag. Ja, det var planen... Men Karin har rätt, det är beroendeframkallade för tusan! ;)

Jag förtjänar en eloge, naglarna är nymålade och fina, kappan är provad och klar... tror jag behåller den! Vet inte vad jag annars tänkt mej. Kanske inte hittar något bättre. Och dessutom, varför ska man slösa hela sitt liv på att försöka hitta bättre saker?  Jag har ju trots allt min goa gos-vinterjacka kvar. Den håller måttet och man fryser ALDRIG! Vad mer begär jag? Dyker något mer upp ser jag det som en bonus =)

God Natt Vänner! I like u  all!
Pözz!

Do your thing:
Postat av: amanda

åh, så vill jag också ha! kan itne du hjälpa mig då? (A)

Postat av: amanda

ska försöka fixa det imorgon, återkommer då! tack så mycket, sov gott :)

2007-09-03 @ 00:21:49
URL: http://aliqua.blogg.se
Postat av: anna

men åh varsågod, det var så lite så =)
kul att du blev glad! kramkram!

2007-09-03 @ 13:41:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin