Hasta La Vista, Baby!

This is it. Ikväll flyger jag, M och L till Palma, Mallorca. Sen tar vi oss till Magaluf och där börjar äventyret!! Jag är nervös mina vänner. Men jag vet att vi kommer få otroligt kul. Vilken sommar vi har framför oss!

Strax ska vi bege oss mot Arlanda. M's syster kör oss. Där möter vi upp Linda och sen chillar vi tills planet går 19.55. Håll tummarna för oss nu!! Jag har med mej min snuff och kommer uppdatera så fort jag hittar ett trådlöst nätverk att koppla upp mej på. SEn blir det tokigheter hela somamren för er att läsa ;)

Vi hörs när vi hörs bloggers!
Keep in touch!

LoveLoveLoveLoveLoveLove

image968

Ps.
I like your comments men hinner inte svara! Send me moooore LOVE, please!



Do your thing:
Postat av: Sabine

nej jag är inte alls avis..

Postat av: Emelie

Hej sötnos! Haha, vilken skön bild. ;)
Å ni kommer få det så sjuuukt bra. Är grymt avundsjuk!!

2008-04-14 @ 12:06:36
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin