Konstigt prassel i huvudet...


Jag har säkert med mej på tok för många linnen nu. Men det skiter jag i.
Det roliga är att alla linnen man inte tycker om här hemma kommer att passa asbra nere i Spanien. Haha! Till exempel det här vita. Har jag ALDRIG använt. Men jag har packat ner de ändå. För i Magalufs dimma är det ju en 10-poängare. Håller du inte med mej? ;)

178038-953

Jag vet ärligt inte hur jag tänker ibland. Men nu får de bli såhär. Jag har inte planerat att tänka mycket alls i sommar ändå. Bara köra liksom. För en gång skull...

Peace!


Do your thing:
Postat av: Linda

Ja du har en jävla tur du sm ska till värmen fan vad avis hjag är alltså.

Ha en bra dag trots regnrusket.

Postat av: :)

Så du har varit ute och sprungit i regnet du? Härligt. Solen tittade ju fram tillslut och trots mina baciller funderar jag starkt på en fototur. Time will tell!
Hoppas packandet går bra och allt sånt ;) Ledig imorgon, torsdag & fredag - keep that in mind ;) Kram

2008-04-07 @ 16:28:03
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Helena

Jättefint! Du kommer absolut vara hottest där! Ha en skön kväll!

2008-04-07 @ 17:39:54
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin