Lost i Bikini-djungeln!

image948

3 nya redan i år... och 3 gamla som jag gillar skarpt. Nåja, 2 som jag gillar skarpt.

Hur gör man?

Känns lite väl hysteriskt att slänga ner 6 st bikinis i resväskan.
Men vem väljer man bort? Ja inte nån av dom nya iaf...

NYA:
image949

Allt från H&M. Gillar verkligen bandå-bikinin.
Men den svarta är basic och snygg! Den bruna med fjärilar är egentligen förra säsongens. Jag har allt spanat på den, älskar ju fjärilar :) Och nu på REA, 50 spänn per del... du skulle oxå ha halat fram plånboken ;)

LAST YEAR:
image950

Den rosa från Bik Bok skriker Magaluf! Var min följeslagare varje dag i 2 veckor. Den måste ju få uppleva beachen igen. Dom andra två, oxå H&M, är ostabila. Den prickiga är super sweet! Väldigt söt på. Men i ärlighetens namn har jag bara använt den guld-mönstrade EN gång!

Hur gör man?

Man provar och ber om att få återkomma...


Stay tuned!


Do your thing:
Postat av: jessica

hahahahaha

Postat av: Tessan fr karlstad

Men bikinis tar ju inte så mkt plats! Jag hade slängt med alla...för tänk om man står där då och så har tre blekts, en är smutsig och en känner man sig obekväm i. DÅ behöver man en 6:e!!!
Hahaha! :P

2008-04-06 @ 20:14:43
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se
Postat av: Louise

Åhå, den rosa från BikBok gillar jag skarpt. Synd att den är från förra året. Får hoppas att de har några fina när jag kommer förbi nästa gång.

2008-04-07 @ 16:09:24
URL: http://losan.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin