Magalufs Dimma!


Hej Vänner!

Här sitter jag på E4.an och chillar med benen i soffan. Laptopen i knät och funderar på att jag är hungrig!! Sliten idag :) Fet kväll igår... jag satt på GG's bardisk typ hela kvällen. Hahahah! Grupp 1 på Barskolan hade sin avslutning igår så det var massor röj! Jag liker ;)

Vet inte vad som är värt att nämna... Jag pratade norska typ hela kvällen och tjötade sönder folk :) Sen vad som händer efter stänging är en annan saga :P Oftast samlas alla på ett ställe som heter Honeys och sen käkar man skrov. Man somnar aldrig innan 7.00 på morgonen och sen är man död resten av dagen. Typ. Hahaha! Härliga underbara Magaluf :D

Blir säkert galet ikväll med. Ny grupp kommer ner!

Imorn ska jag jobba på restaurangen. Tjäna lite cash! Och på lördag åker jag till Palma och provjobbar förmodligen då. Restaurangjobb igen på söndag...

image982

image983

image984

Pözz på er!
Avundas mej nu ;)


Do your thing:
Postat av: Linda

Tjingeling bruden, det ser ut som om du har det underbart. Hoppas det ordnas sig med jobbet också=)
Väldigt fin utsikt ifrån stället ni bor på också.
Var på Magaluf för några år sedan faktiskt=)
Man blir verkligen sugen på att åka på en utlandssemester och det blir det nog till hösten.
Ha det bäst nu, kramis.

Postat av: LOVISA

fina bilder :)

2008-04-24 @ 19:48:02
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: anja

Najsiga bilder.
Hoppas du får en bra dag, kram kram

2008-04-25 @ 06:33:34
URL: http://justsweet.blogg.se
Postat av: Malin

Jodå, det är väl så bra det kan bli här. Det är mycket i skolan bara men det får man kanske räkna med såhär innan slutet!

Hoppas du har det lika bra där nere.. ser rätt gött ut. Hade gärna bytt med dig :D

Kram kram

2008-04-25 @ 22:39:42
URL: http://lillamalins.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin