Naptime... ZzzzZzzz


Jag har konstaterat att jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn. Men specielt oroad, det är jag inte. Jag har ju köpt mej ett liv, och ynka 10 dar är de kvar... sen lever jag loppan!

Resväskan är nere... sen kom jag inte längre. Måste göra en plan. Men jag citerar min vän
Mikaela:

"Dagens plan är att jag inte har någon."

x)  Bertil, jag ramlar av stolen av skratt! Jag ska försöka ransonera och prioritera. För måste verkligen hela garderoben med? Jag klagar jämt på att jag inte har någe att ha på mej. Inga fina kläder. Men när man kör ett tanke-scenario i huvudet: Mallis, beachen, sol och palmer, ja då funkar allt. Den där fula tubtoppen tillexempel... röd och vitrandig... knappt använd här hemma. Men den måste ju med! Kommer passa BRASS där nere ;)

En plan vare. Imorgon ska jag rita upp en plan!
Chill!



Modig katt? Eller väluppfostrade hundar? ;)

image925


Bevare mej väl... Nytt CH idag jööö!


Do your thing:
Postat av: Sabine

hm, okej :P
då har jag ingen aning om vart linnet ka nfinnas..

Postat av: Linda

me gud så härligt, hoppas din plan håller då=)

Åker du nästa vecka el? Kommer du blogga därifrån då?

Natti, kram

2008-04-03 @ 22:33:55
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: jessica

jamen bara man försöker så:)

2008-04-04 @ 09:43:38
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: lina

ahaha, rolig bild

2008-04-05 @ 10:48:33
URL: http://tjjugge.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin