Trollhättan!


Good Morning Bloggers and Blogg-Readers! ;)

Idag blir Trollhättan och Bellbox-besöket av!! Äntligen! Jag ska hämta upp F snart... måste bara fixa håret och traska ut med vovven. Jag vet att det kommer bli lite shopping... även fast jag inte ska ha med mej mer nu.

Nåja, nytt schampo och balsam är givet. Ska skaffa ett som skyddar mot solen strålar!
Vi höres när jag är hemma i Lidköping igen! Chibby!

image958




Do your thing:
Postat av: Linda

Vilken tur=) Då vet jag att det är 1 person som uppskattar dom iaf haha. Det kommer nog faktiskt upp ett till senare idag som jag har färdigt=)

Postat av: Amanda

Vars har du gått barskola? :)

2008-04-09 @ 14:31:14
URL: http://mandysplace.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin