Fräscht!

Ha! Det var verkligen på tiden att jag ändrade min design.
Och eftersom jag ännu inte orkat skaffa PS till min dator så blir det en sån här enkel design. Alla har så fina headers och grejjer och jag är jävligt bra på sånt. De ska ni veta :) Men jag blir less när de inte går att installera ett program, vilket resulterar i att jag driter i det! ;) Serru...

Nöjd iaf, förutom att jag INTE INTE INTE vill ha en lila kant runt min profilbild. Förstår inte vad den kommer ifrån eller hur man får bort den. Hjälp uppskattas!

Nåja, mitt liv är en skagenröra. Trodde jag skulle hinna med mycket mer här i Sverige än jag gjort. Inte undelättar regnet heller. Idag har jag träffat Mia över en fika. Jätte kul att snacka goja med den damen :)
Om en halvtimma ska jag träffa nästa pärla...
Lillefot. Oxå över en fika. Blir mysigt det!

När jag dyker upp hemma igen hoppas jag på grillning! Flintastek vore jävligt najs de ;)
Sen måste jag packa! Bubblan... ska inte ha med mej ALLS så mycket kläder o skor denna gången. De kan jag säga er.

Förresten, mitt nya hår som söta Natta fixade när jag kom hem!

Tagen precis exakt nu, 18.32.  Ser lite weird ut...
Det är förstås inte så stor skillnad färgmässigt på håret IRL,
det är slingor i underhåret oxå!


Klös!



Do your thing:
Postat av: Emelie

Hej snygging! Hoppas allt är bra och att du haft ett skönt brejk här hemma. Supersnygg i håret är du ivarjefall. ;) Kramis


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin