Jag har ALLT planerat...



Sweet! Detta hade jag velat ha mer av hemma. Men självklart regnade det i stort sett varje dag... URK! Hoppas ni har bättre väder i Sverige nu. Vi har iaf "to hot to function" :) Galet, bara rinner om en typ... blääää sa jag!

Det går bra att jobba och vi letar lägenhet, öhm... ja typ iaf. Vi ska kika på en liten sak imorn tror jag. Borde inte vara några problem heller att hitta boende egentligen för det är så många som åker hem nu.

Ja, som rubriken antyder så har jag allting planerat... inför imorgon! Det kommer bli en great kväll. Vi ska nämligen ta oss till Boomerang och shaka loss. Jag vet vad jag ska ha på mej, hur jag ska ha håret och vilka som jag vill ska vara där ;) Inget kan gå snett. *Harkel* Nåja, denna dagen kan slänga sig i väggen iaf. Vill helst hoppa över. Av flera anledningar...

Närmast planerar jag och amigo att gå hem, power-nap'a och sen styra oss för jobbet.
Sitter såklart just nu på E4.an som vanligt och har drgit en Dagens. Precis som de ska va alltså :)

Puss på er!
See ya, wouldn't wanna be ya!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Allt planerat? Du kan dra!

DRA, sa jag!

Postat av: Sabine

typ det jag tror att jag ska göra ikväll också..

2008-08-18 @ 17:12:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fan har du åkt tillbaka nu eller?

Det var ett tag sen vi snackade förresten haha.



Allt bra då?



Kram

2008-08-18 @ 20:43:37
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin