Jag kan andas idag!

Gott folk. Det blåser bättre vindar idag. Solen har gassat och än är sensommaren här. Skönt säger jag.



Jag har haft en mysig fredag och känner att livet kanske går att fixa detta vinterhalvåret ändå :) Jag har inte tänkt att hänga läpp länge till men själen längtar ännu efter det jag inte kan få. Min kropp börjar repa sig men törstar efter närhet.  Jag lever still i 2 världar och önskar att jag var någon annanstans. Men hey, vi går i rätt riktning...

Fredagsfikade med päronen, alltid efterlängtat :)
Tog sedan bilen och hämtade upp M. Vi styrde hjulen mot Spiken, satte oss på gräset, slog upp picknick-korgen och hade ett nice moment helt enkelt. Kaffe o kaka. Vi fick till och med lite sällis...



Närgången pryl de där ;)



Super sweet väder. Detta är energi! Och jag behöver samla så mycket utav den varan jag bara kan. Något jag tänker göra imorn oxå. Heldag i Skövde med sis! Matfestival och grejjer... blir mys de! Dessutom ska jag ta tag i samhället och söka jobb. De ni! Jag har en plan... och jag är van att få som jag vill :P

Tillsist:
Ni vet ju hur jag är... därför ska jag dela med mej av horoskopet i senaste Cosmo (Vågen):

SUPERLYCKAN  Var beredd på vinster, jobberbjudanden och frierier med både smarta Merkurius, sexiga Mars och romantiska Venus i ditt tecken. Singel? Den stora kärleken träder in i ditt hjärta. Cosmiskt tips: Kärleken genomsyrar allt men just nu är den mest hos dig. Öppna dig för den!



Jag kan andas idag!


Do your thing:
Postat av: Linda

Vilken härlig dag du verkar haft, spiken är alltid mysigt faktiskt. När ska vi ses i veckan? Jag har visserligen noll koll på mina arbetstider, om det ens finns några ;) Kan ju bestämma måndag eller tisdag lite lätt? ;) Kramis

Postat av: jessica

haha ja det var rätt så roligt

2008-08-30 @ 12:10:11
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lında

Hej baby,

Har ar det varmt och skont, svettas som en gr4ıs just nu. Kommer hem pa onsdag kvall. Det ska bli skont att komma hem och fa sova ı sın egna sang.



Hoppas allt ar bra med dıg, kram

2008-08-31 @ 15:33:33
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin