Jahepp...

2night is the night then.
Och jag är ledig. Jag. Inte vi. Hmm, vem kunde tro att det var så tråkigt att ha ledig dag helt plötsligt. Mikaela jobbar ikväll alltså och jag är... ensam! Buhuuuuuu! Men jag har lite planer jag. Följa Mika till jobbet kl 20. Gå hem sen, fixa naglarna, kika film och sen joina packet på Underbar när dom öppnar. Drar nog ett par shots på E4.an innan. Sen glider jag in på OK och väntar in Mikaela. Vi ska ju till Boomerangs, remember?

Jag vet inte vad man ska säga om allt annat. Vi har inte riktigt tagit tag i lägenheten än. Vi bor i en enda röra just nu... haha! På tal om röra... what a mess jag och pojken här nere ställt till med. Jeez, det är så mycket som ligger i luften. Vi får se vad som händer. This is Shagalluf. Or so I've been told...

Jahepp... nu måste vi gå hem.
Peace!


Miss u guys!

Do your thing:
Postat av: Emelie

Det bidde inte daim utan ben&jerrys, vilket är ännu bättre inte sant? ;D

"Shagalluf" Haha! Det låter det. Hoppas det blev något drag sen på din lediga dag. Förövrigt skithet i mörkt hår, som jag förmodligen redan nämnt. ;) Kram gumman

Postat av: Malin

hoppas allt är bra med dig men måste säga att det är ite klurigt att läsa bloggen.. texten är så mörk :S

2008-08-20 @ 14:37:01
URL: http://selmalin.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin