Mitt Magaluf 2008 ♥

Det var med vemod och massa fjärilar i magen som vi lämnade Stockholm söndagen den 13 april. Destinationen var återigen Magaluf men denna gången liiite längre än Barskolans 2 veckor...

Vilket äventyr som väntade. Jag är så glad att vi gjorde det!
Jag har tveklöst haft den bästa tiden i mitt liv och upplevt saker jag aldrig glömmer. Minnen för livet och ovärderlig erfarenhet! Människor som är jag är så glad att jag träffat!!

Det känns som att dessa 4,5 månader gått hur fort som helst! Men ändå vare längesen jag, Mikaela och Linda satt på Beachcluben med första latten i handen. Försäsongen var kung! Ensamma i barerna, hade massa tid att snacka med alla workers. lagom värme och en hel sommar som väntade :) Det var mer gemenskap då kändes det som. Alla workers gick till Honeys och efterfestade...

Nåja, sommaren kom igång på allvar och turisterna joinade paradiset. Jag som hade otur med jobb i början fick äntligen ett kneg på OK Bar. Kändes inte alls bra de första dagarna och jag kunde absolut inte förstå meningen med varför allt skulle fucka up sig me Oas... nu är allt dock glasklart. Jag har träffat 2 underbara människor genom jobbet som jag älskar och saknar massor! Det finns en mening med allting, kom ihåg det! Ibland behöver man bara lite tid för att inse de.

Festerna har blivit många och långa. Man kan fundera över hur levern mår :) Otaliga knapparE4:an, Caprinoskor på GGKalas  på Gjöken, En DitaTreOMickes  äckliga banandrinkar på Underbar, haha! Och för många shots på Casablanca!!

För att inte tala om alla Jägerbombs...

Sen skulle de va kul att veta hur många Subways jag fylle-dragit. Hur många kebab, Dagens, Pasta E4:an, cheeseburgare och massa annat som slinkit ner i magen :) Saknar!

Vi har oxå bott på 7 olika ställen kom vi fram till. Inte illa pinkat under sin förtsa säsong :D

* Hotell Vista Sol (första veckan)
* Vid Britannia Pub, första lägenheten (ca 1 mån)
* Maria Elena, andra lägenheten (ca 2,5 mån)
* Vid Pizza Hut, tredje lägenheten innan vi drog hem första gången (8 dagar)
* Hos Zuzanna, (2 dagar när vi kom ner igen)
* Hos Micke Underbar, (ca 1 vecka)
* Hotell Teix (2 nätter)

Och jag har jobbat på 4 ställen!

* Godfathers  Restaurang
* Revolution   Nattklubb
* Oas                    Bar
* OK Bar      Karaoke Bar

Jag skulle säga att vi haft en helt okej första säsong ;) För att inte överdriva...
Självklart har det varit blod, svett och tårar men man minns ju som sagt endast det bästa.

Eftersom bilder säger mer än tusen ord, återstår bara detta:
♥ I love la Familia i Magalluf!


Do your thing:
Postat av: sandra

Men det verkar som ni har haft det helt underbart i alla fall o det är ju huvudsaken... Vore kul om du kom tillbaka.., =)

Postat av: Sabine

hehe ja, är så trött på att folk delar med sig av vad dem äter till frukost men inget intimt som egentligen är det som är kul :P plus att det är minst lika naturligt som att äta frukost (om inte ännu mer) så why not? :)

2008-08-28 @ 17:14:43
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken härlig sammanfattning ;]

Hoppas du kryar på dig snart så kanske vi kan synas nästa vecka! Kramis

2008-08-28 @ 20:21:47
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vi har haft en underbar sommar, baby =)

2008-08-28 @ 20:39:30
URL: http://beautifullife.blogg.se/
Postat av: Jessica

hhöhöhö ;)

2008-08-28 @ 22:12:46
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin