Que Pasa?

En uke sa jag sist... En uke har gatt. Inatt aker jag och Mikaela hem mot Sverige. Det har kanns galet. Det kanns konstigt. Magaluf-bubblan, ska den spricka nu? Redan? Det blir en lugn kvall med mycket Hej Da. Sorgligt. Om 2 timmar ska jag dessutom mota G (karleken pa jobbet) och det lar ju bli kul att saga Adjoken till honom... buhuuu!

Men man vet aldrig vad som hander. Dom vill jatte garna ha tillbaka mej pa jobbet. Kanske far jag panik hemma i Sverige och aker tillbaka :)

Jag har packat ner livet en gang till. Kopt en ny resvaska faktiskt. Jag har alldeles for mycket grejer med mej hem. Hahaha! Hade alldeles for mycket grejer med mej ner till och med. Jag har kommit pa att skor ar opraktiska och tar onodig plats!

Hur som helst, nasta gang vi hors sitter jag pa rumpan i Sverige igen.
Jag vet inte hur jag kanner mej. Tom tror jag.


What´s the point?
Yeah, well you tell me....



Do your thing:
Postat av: Svenakan

Vad pysslar du med?



¿QUE PASA GUAPA?



2008-08-04 @ 19:12:32
Postat av: Anonym

QUE PASA GUAPA

2008-08-04 @ 19:13:23

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin