Va göööööööör du?

Ja de kan man fråga sig.

Herregud. Jag har inte haft möjlighet att blogga förrän nu. Mitt virusskydd på datorn var kaputt. Nytt nu så de är bara att surfa på dom höga vågorna :)

Ka e de som sker da?
Jooo, jag är i Lidköping och samlar kraft. Hemresan gick bra, trots regn och kyla. Jag och Mikaela spenderade 6 timmar på Heathrow och var som två döda fiskar. Vi sov en natt i sthlm och tog Ali (M's bil) mot Lischan i onsdags.

Redan på Palmas flygplats, eller nä... redan i taxin påväg mot Palma kände jag och M att det här inte var okej. INTE okej alltså. Vi hade gjort fel val. Lämna Magaluf redan? Va göööör vi? Vi är inte klara med Magaluf. Det enda vi behövde var lite svensk energi. Träffa familj, snuffar och vänner. De har vi gjort nu och på onsdag är vi redo att återvända till allt nere på ön. Ja... du läste rätt. Vi flyger ner till mallorca igen redan på onsdag.

Galet? Det är möjligt. Men galet är oxå efternamnet på Magaluf. Och koden för i år lyder:

Sååå ja!
Just de!
Nu kööör vi!
Schmack, schmack, schmack!
He på re!

Det är en kod för bra för att vara sann.

Jag resonerar såhär:
Vi är unga. 21 år snart. Har inget jobb här hemma. Ingen lägenhet eller pojkvän att ta hänsyn till. Vi har "The Time Of Our Life" nere på ön och jobbet som bartender är buskul!! Vi kan sova till 14 och ändå ha hela dagen kvar. Ligga på beachen och steka, käka Dagens på E4.an. Börjar jobbet kl 20 och slutar 04. Ut och festa resten av dygnet och sen spinna vidare i hamsterhjulet. Guuud, ta vara på de så länge du kan!! :) Jag har hela vintern på mej att vara i Sverige.

Är de något jag lärt mej i Magaluf så äre att ta vara på din ungdom. Ha kul! Du har inget att förlora. Ingenting! Det enda du får är massor av minnen och en otrolig upplevelse att berätta om när du är äldre.

Så mina vänner, med start imorgon har jag exakt 3-4 dagar på mej att njuta av Sverige. Sen blir de fan i mej MAGALUF igen ;)

Sleep Tight!


Jag och Zuzanna på jobbet! <3



Do your thing:
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hey babe =)



haha näe det bidde inget skopunkten..har liksom köpt över tio par skor i sommar..

Postat av: Linda

Jaha är du hemma?! Hur länge blir du det då?

2008-08-10 @ 07:22:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hela vintern i Sverige... Glöm det. Jag har en ny plan. Timad och klar in i minsta detalj... nästan!



Och innan du dissar den sen, TÄNK på (jag citerar):

"Vi är unga. 21 år snart. Har inget jobb här hemma. Ingen lägenhet eller pojkvän att ta hänsyn till... Du har inget att förlora. Ingenting! Det enda du får är massor av minnen och en otrolig upplevelse att berätta om när du är äldre."



Fuck u, puss o kram

2008-08-10 @ 10:09:30
URL: http://beautifullife.blogg.se/
Postat av: Malin

haha oj, det trodde ja ju inte :)

men vad roligt ändå!

2008-08-10 @ 14:42:36
URL: http://selmalin.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin