De e nåt me Erik's soffa asså ;)

Hahaha, visste att man skulle hamna där igen.
P-fest efter stängning igår. Fira in ledigheten kan vi väl  kalla det :)

Drog oss från jobbet vid 07-tiden tror jag. Hem till Erik. Där allt o inget hände... för att sammanfatta det kort. När klockan var runt 08 somnade vi och 2 timmar senare åkte jag hem. Somnade framför Dirty Dancing vid 11 och vaknade 16.30. Det var rejält skönt kan jag lova. Sömn är kanske något jag borde prioritera nu i julhelgen.

Hur som helst, kvällen lär bli lugn här hemma.
Ska ringa M nu och catcha up on things. Sen kolla en film och förmodligen blir det en Big Tasty i magen ikväll ;) Aaa fan va gött asså! Seeeeeeeeeeeeeeee You's!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

URSÄKTA?! Allt och inget? Vi la nyss på, om det där allt och inget inte innebär bara "Inget" är du dödens lammunge!

Postat av: Linda

Jaha okok men det låter som ett skit kul jobb :D jag ska satsa på det då :D tack. Ha detså bra tjejen och god jul :D kram

2008-12-22 @ 00:36:45
URL: http://enarsson.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin