Det är en vanlig söndag!

Ganska skönt. Julhelgen får känna sig besegrad för denna gång och nu stundar Nyårsafton istället. Folk är som galna. Måste ha den snyggaste klänningen, gå på den bästa festen, dricka den dyraste champagnen och bjuda på tre rätters. Suck. Jag är lättad över att stå bakom baren. Både bra betalt, härlig stämning, bästa utsikten vid tolv-slaget och så feeeeeest efter stängning! 3 dar kvar...



Idag har vi gått en riiiiiiktigt lång prommis på hela 2 timmar!
Det är vinterfint ute. Frost på träden och minusgrader.

Jag har vart i Skara med mor min, handlat massa hundgodis åt vovven och kikat på kaninungar :)
Svängde in på Coop oxå, fyllde korgen kvällsgott:

*grillad kyckling
*fetaost
*soltorkade tomater
*brieost

Mmm Mmm Mmmm...!!
Det konstiga är att jag är så jävla trött all the time. Där är väl iofs för att kroppen slappnar av nu när man är ledig. Jag skulle lätt kunna snusa några timmar nu ;) Men jag ska försöka hålla mej vaken. Bäst att somna tidigt ikväll istället. Imorn går bilen tidigt mot Göteborg!!

Nu: Laguna Beach. Ååå Stephen, ma maaaan! ;)




Do your thing:
Postat av: Emma

Mums med kyckling, åt det själv nyss

Postat av: Linda

Ja dom har mycket fint=)



God jul i efterskott eller hur man säger haha

2008-12-28 @ 19:21:04
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Jasså? Vi kanske sprang om varandra, hehe.

Låter härligt. Och självklart ska vi styra upp något. Min måndag går också bort, har fullspäckat schema av någon märklig anledning. Men tisdag kanske? :) Eller helgen där. För du började den 7:e? Vad händer på nyår förresten? Du skulle jobba eller hur var det? Minnet är bra men kort. Kram

2008-12-28 @ 20:14:22
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin