FFS!

Fritt översatt: Men för helvete!

Hej förresten! ;)
Jag tror ingen i våran lilla bar är föreberedd på att det ska bli så mycket folk på helgerna! Klart man är inställd på mycket efter de senaste erfarenheterna men med julborden nere i Strand så smäller det bara till! Härligt såklart men budorden blir: RÖRIGT! Gin = slut = vilsna gubbar som inte vet va dom nu ska beställa. Hahah!

Jag skulle kunna skriva om hur vansinnig jag blev på "han som blivit stulen på sin jacka", eller hur konstigt det blev att servera drinkar i matsalens lunchglas när highballen mystiskt tog slut, but where's the fun in that? En riktigt bra kväll ekonomiskt sätt! Och vi RÄKNAR med lika mycket ikväll. Därför borde de ju inte vara så svårt att förbereda sig bättre inför lördagens bravader, right? Hur det än går blir det slirigt efter jobbet och jag spenderar min natt i A's lya.

Nu ska jag hem till farmor och käka maaaaaat!
Vi hörs imorn när jag förhoppningsvis vaknat till liv igen...
Kiss Kiss


Ps. Fan, Mr Snyggast kom aldrig igår!!
    Jävlar va jag är lost på den hunken!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vad gör du jao?!

Vadå personalfest? Lyssna, jag svär på gud asså jag visste inte... Ääääh, ja skiter på vad du säger. Ey, jag ska smsa till dig vi ska prata. JALLA!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin