Goin shoppin!

Yay!
Imorn bär det av till Göööööteborg! Leavin kinda earlie so u won't be hearing from me b4 we take off. Men sörj ikke! Förhoppningsvis återkommer jag med massa nytt som egentligen inte får plats i min ofantligt trånga garderob. Jag har en garderob. EN! Det stavas E+N. När jag blir stor ska jag minsann ha en Walk-In-Closet, så de så!

Jahepp... Filmkväll med familjen igen. Arn 2. Mm, inte lika bra som number one. Men sorgligare for sure. De kan ju inte va nödvändigt att gå o dö på slutet? Och helvete vad arg jag blir när nån gör illa ett djur! Speciellt ett djur som människan har en relation till. His lovely horse... fan va jobbigt de va :(

Nepp nu må jag gå o få en go natts sömn ;)
Plingeling!


GOd NaTT...

Eller GOd MOrgOn! ;)

Have a great monday ya'll!
See you's!




Do your thing:
Postat av: Mikaela

U just had 2, didn't ya?!



Well, hope u find something u can keep 4 ever n ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: jessica

jag ska också ha en walk in! och en salong för mig och mina väninnor, en glasbar, panoramafönster med utsikt över havet/sjön.... aaaah!!



nyårsdrinkstips?:)

2008-12-29 @ 12:54:48
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin